aku dan kami

Sunday 3 July 2011

Roborovski hamster peliharaan ku



rini aku beli sekor hamster yg sgt comel..hamster ak jenis ROBOROVSKI..yg sgt lincah dan x reti dok diam..yg best dy x gigit org..hamster ak nie mcm lagenda lagu "nenek2 si bongkok 3" sebab???malam berjaga ,siang membuta...hihihi...mcm aku laa gak...kuang3..aku bgi nama hamster ak ialah "MIKO" tetapi miko sekor betina..hihi...sekarang nie miko x da kawan..x per2..nanti aku beli lagi sekor yg betina....ak x nak beranak pinak...payah2...nie der laa gmbar skit yg boleh di tangkap...susah taw nk tangkap....and ader laa sikit barang prmainan dy..hihi






bergambar dengan tangan aku..kuang3..memang susah sangat yer..ader saper2  yang nk try pegang???















2 comments:

  1. sila jgn bwk balik kg!!..hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahahaha....relax2..permintaan anda akan di proses......

    ReplyDelete