aku dan kami

Tuesday 31 May 2011

Setiap sabtu or ahad lepak kat tesco

Ini cerita harian percutian sekolah 2 hari iaitu hari sabtu dan ahad....aku dan kkak aku akan pegi lepak kat tesco n tepeng sentral..kami akan makan dekat kfc or medan selera...Tambah2 lagi kat medan selera ader nasi pataya ciang mai...memang terbaik arr..aku makan n order jer..kkak ak belanjer sebagai upah untuk ak yg telah menjual buah2 an dekat sekolah...hihihihi..bagos2..aku nak citer sikit tentang nasi ciang mai nie..nasi nyer memang sedap ar..namer kedai tue thai corner..kolo nak makan,makan kat citu jer yg best...pas abes makan,pegi ar jalan2 kat TS..kolo ader duet,boleh laa shoping sikit...kolo x der,sekadar survey jer laa....huhuhuhu..kire boleh gak cuci mata nie...buat masa sekarang nie kami x pernah jemu lagi makan ciang mai...kolo da jemu agaknyer tukar selera lain laa kot...hahahaha


ciang mai
                          
                            




No comments:

Post a Comment