aku dan kami

Thursday 18 August 2011

khusus landskap di Rakan Muda






Hari ini aku daftar khusus landskap..best sgt..kat situ aku,kakak aku n sorang india...3 pompuan jer taw...hihihi...yang lain sumer laki...minat punyer pasal itu yang masuk tue...egtkan khusus landskap tue just belajar jer....padahal kami dapat lebih dari itu...kami telah menghasilkan kolam hiasan yang sangat cantik...wuhoo..dalam group ak tue sumer profesional laa gak...1 kumpulan 4 orang tapi kumpulan aku special skit 5 orang..hihihi...ahli kumpulan ak.. ekin(aku)..atush(kakak aku)...khalis...encik anuar...encik jain...dan sering di bantu oleh tenaga pengajar iaitu cikgu zainal..group ak nie umpama bunga bab group kami jer da pompuan...pehhh!!!special kot...khusus nie berlangsung selama 6 minggu..sabtu dan ahad..huhuhu...sangat berilmu...n sangat menarik...dapat ramai kawan...dapat breakfast free...itu laa yg aku nantikan sebenarnyer...hahahaha...and yg sedih da sampai penghujung khusus...hari last kami berkumpul kat dewan ader jamuan makan2..and penyerahan sijil..hihihi...caya lah..














2 comments:

  1. wah...nnti uat kolan kt kg erk...hahaha...mkn jerk ko ingt erk!!

    ReplyDelete
  2. boleh jer...cantikk kan kami buat..hihi..t acik dh ader rumah pijak tanah..buat laa kolam hiasan nie.. 1 kolam rm 1ooo yer..discount nie,,

    ReplyDelete