aku dan kami

Wednesday 17 August 2011

Majlis menyambut ramadhan



aduyai pagi2 ak dah nangis...nak dekat sejam gak laa...sebab pe???da la hal kluarga ckit..yg berdekatan sjer taw...hahaha...yg sedih nyer aku dah janji dengan adik kesayangan aku..aku nak bwak dyer ker mjlis tue..tapi,setelah dipujuk akhirnyer aku pergi gak dengan sara..ayah aku antar..huhu..tunggu sumer dtg baru start cuci ayam,cuci ikan keli,cuci kerang...wauu sedap giler..hahaha..patu pegi beli breakfast bab lapor sgat...nasib baik ramai yang jager sara..x da laa susah sgt..depa siap belanjer ice cream lagi kat sara..patot laa suker si sara..sambil masak sambil main...kami buat video clip...buat poco2...karoake...sonok giler...dah tengahari baru masak mkanan...lapor2,lam pkul 1 cam tue kami mkan...and then aku kena laa alik bab ayah aku yang amek...tapi,depa pegi lepak kat clubhouse..nk mandi2 tengahari...hihihihihi...buchuk2...










2 comments:

  1. muke sara dh mcm pe ntah...

    ReplyDelete
  2. hihihiihi.....dy di selubungi asap..huhu..sonok dy masak2..huhu

    ReplyDelete