aku dan kami

Saturday 1 January 2011

sambut bufday pak ngah,adib,naim dan mimie



Bufday nie aku ngan kakak aku plan..sbb kiteowang bosan sgt dok umah..so,kami decide nk wat kat `BURMESE POOL`..kebetulan masa tue,bufday pak ngah,adib,naim ngn mimie dekat same...so,kami combined kan lah bufday dowang..so,bler da plan...sume confirm boleh pegi..pagi2 kami dah start masak..sume excited nk pegi..baju pon da ready packing..sonok pnyer sonok,smpai t`tinggal mkanan kat umah..nsib bek tringat..hihihi..biler da smpai sne,tugas aku cari port yg best n aku kner tiup belon byk2..huhu..penat mulot ak!!pastu smpai laa kluarga mkcu  ngn keluarga pkcik...wow...smakin ramai,smakin meriah laaa...kiteowang pon mandi ar puas2 kat citu..smpai petang baru laa alik..itu pon bab ujan,kolo x ujan ak ase smpai ker mlam laa.. huhu :p

No comments:

Post a Comment